Zima z Muminkami w domu towarowym NK oczarowała dzieci i dorosłych

W grudniu 2011 roku, sztokholmski najważniejszy dom towarowy – NK – przemienił się w Dolinę Muminków.


Bajkowe doświadczenie, którego częścią były wystawa Fikcja spotyka rzeczywistość, czytanie klasycznych opowieści Tove Jansson i zabawne konkursy dla dzieci. Dla szukających prezentów, dostępnych było mnóstwo muminkowych produktów dla wszystkich grup wiekowych. Wydarzenie, które obejmowało także śniadanie z szampanem dla zaproszonych gości, przyciągnęło w ciągu tygodnia ponad 10 tys. odwiedzających.

- To wspaniała okazja, by zaprosić ludzi do świata z książek o Muminkach, które są kochane przez czytelników na całym świecie. Pokazując nasze nowe wzory, mieliśmy także szansę spotkać się i porozmawiać z potencjalnymi partnerami – opowiada Anna Rosmalm, marketing manager z Bulls Licensing w Sztokholmie, która przygotowała to wydarzenie.



CASE NK

Licensing, Moomin