Zwiększ sprzedaż z użyciem naszych unikalnych licencji

Bulls Licensing ma bogate doświadczenie w pracy z silnymi, dobrze znanymi licencjami. Dobrym przykładem są Muminki, z którymi stworzyliśmy program licencyjny obejmujący ponad czterystu partnerów, co dało nam unikalną i rozległą sieć kontaktów.

Czym jest licensing?

Produkty licencyjne są na rynku od ponad 120 lat, ale zyskały na popularności w ciągu ostatnich trzydziestu. Obecnie obrót produktami licencyjnymi osiąga 172 miliardy USD w sprzedaży detalicznej. Licensing to umowa pomiędzy Bullsem a firmą, na mocy której firmie zezwala się na wykorzystanie licencji na jej produktach lub w usługach. Koszt licencji spłacany jest w tantiemach.

Korzyści z licencji

obejmują także szansę na pozyskanie nowych rynków i odbiorców, zwiększenie sprzedaży, rozszerzenie obietnicy marki. Dodatkowo, licensing jest uważany za inwestycję niskiego ryzyka.

W Bulls Licensing jesteśmy ekspertami w wyszukaniu możliwości rozwoju Państwa produktów lub usług poprzez wykorzystanie naszych dobrze ugruntowanych marek. Jako agent, prowadzimy Państwa przez cały proces podpisania kontraktu z właścicielem praw – od początku - do końca – do umowy z licencjodawcą. Naturalnie mamy także zespół doradczy, złożony z wyspecjalizowanych w tej dziedzinie prawników.

Przez światową siatkę agentów, pomożemy każdej firmie zdobyć nowe rynki. Nasz dział marketingu stale pracuje z licencjobiorcami, aby zwiększyć widoczność licencji na rynku. W Bulls Licensing możemy wspomóc twoją firmę kampanią marketingową w mediach społecznościowych, udziałem w targach, i systematycznie wysyłanymi do twoich klientów informacjami o produktach twojej firmy lub oferowanych przez nią usługach. Proponujemy także usługi projektowe. Wszystkie działania są, oczywiście, spójne z twoją strategią marketingową.

Nasze marki wybrali między innymi:

Iittala, Finlayson, Suzuki, Junibacken, Triumfglass, KappAhl, Martinex, Artek, Unilever, H&M, Uniqlo, Kraft, Fazer, Rabén & Sjögren i wielu innych.